Friday 18 February 2011

Torebkowo - papierowo... Paper bags again!

Scrapować można na wszystkim - na papierowej torbie śniadaniowej też!
Ileż w niej drzemie możliwości! Piękny kolor, ciekawa forma - aż prosi się o zapełnienie tej przestrzeni kilkoma prostymi elementami. Mnie nieodmiennie łączą się one ze starymi rodzinnymi zdjęciami moich rodziców... zawsze też dodaję sznurek i papierową serwetkę;) To taka moja drobna zabawa z formą - mój mąż mówi, że tak właśnie powstają "koncept-albumy":) Być może!
We can scrap everywhere and with everything - why not with brown paper bag?
How many possibilities it gives to us - beautiful, natural color, nice shape - asking for just a few, simple elements. For me it is a great match for the old family photos from my collection - and I always add a string and a paper doilie to these layouts - it is a part of my "game"  - my husband says it is the way how the "concept albums" are created. Well, maybe!


Paper bag -  Yesterday

Szary papier idealnie pasuje do papierów nieco "starociowym" klimacie i koronek, serwetek i sznurków... w zasadzie wszystko samo składa się w całość - wystarczy odrobina wyobraźni i kilka chwil wolnego czasu.
I think brown paper bags go beautifully with delicate "vintage" papers and such materials as paper doilies, strings and laces. A bit of time, a bit of imagination... and it is ready!

Paper bag - "8"

Po listę materiałów - pochodzących ze sklepu " Scrapki.pl" zapraszam o tutaj, na Scrapkowego bloga! 
Zostały mi już ostatnie 2-3 torebki, więc już niebawem koniec, obiecuję ;)
To see the list od supplies visit the Scrapki.pl blog - it is here!
I've got only 2-3 paper bags left, so it's almost the end, promise!

14 comments:

madebyviva said...

o ja... opad szczęki
REWELACYJNE PRACE!!

kornelia said...

no cóż... że tak powiem...:
jak zwykle oniemiałam - jak Ty to pięknie komponujesz!

talent i wyczucie, cudne prace.

Beatriz Rubio De Kimmel said...

amazing! love these paper bags
TFS
-Bk

Analia Cristina said...

Quedan estupendos los trabajos en las bolsas de papel!!!

Anonymous said...

Original, bravo
corinne de france

Lydell Quin said...

Totally amazing Fin! Love this concept!

Fauve Design said...

Looks amazing,very inspiring!

Linda Brun said...

Beautiful and love it!!

Pearl Maple said...

sweet pages

Tusia Lech said...

Nie kończ z torebkami plisss - bosko Ci wychodzą!! :**

chwilka13 said...

zdobyłam się i zrobiłam :)
dziękuję!
http://mojemiejsce13.blogspot.com/2011/02/3-x-t.html

mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz do torebek, bo fantastycznie je robisz - zdobisz!

Scrappegal said...

beauuutiful!!!!! <3
How do you store these paper bags afterwards?
Do you set them in your other scrapbook-albums??

Cheryl said...

Beautiful!

Vicki Chrisman said...

I LOVE LOVE LOVE these!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...