Friday, 18 February 2011

Torebkowo - papierowo... Paper bags again!

Scrapować można na wszystkim - na papierowej torbie śniadaniowej też!
Ileż w niej drzemie możliwości! Piękny kolor, ciekawa forma - aż prosi się o zapełnienie tej przestrzeni kilkoma prostymi elementami. Mnie nieodmiennie łączą się one ze starymi rodzinnymi zdjęciami moich rodziców... zawsze też dodaję sznurek i papierową serwetkę;) To taka moja drobna zabawa z formą - mój mąż mówi, że tak właśnie powstają "koncept-albumy":) Być może!
We can scrap everywhere and with everything - why not with brown paper bag?
How many possibilities it gives to us - beautiful, natural color, nice shape - asking for just a few, simple elements. For me it is a great match for the old family photos from my collection - and I always add a string and a paper doilie to these layouts - it is a part of my "game"  - my husband says it is the way how the "concept albums" are created. Well, maybe!


Paper bag -  Yesterday

Szary papier idealnie pasuje do papierów nieco "starociowym" klimacie i koronek, serwetek i sznurków... w zasadzie wszystko samo składa się w całość - wystarczy odrobina wyobraźni i kilka chwil wolnego czasu.
I think brown paper bags go beautifully with delicate "vintage" papers and such materials as paper doilies, strings and laces. A bit of time, a bit of imagination... and it is ready!

Paper bag - "8"

Po listę materiałów - pochodzących ze sklepu " Scrapki.pl" zapraszam o tutaj, na Scrapkowego bloga! 
Zostały mi już ostatnie 2-3 torebki, więc już niebawem koniec, obiecuję ;)
To see the list od supplies visit the Scrapki.pl blog - it is here!
I've got only 2-3 paper bags left, so it's almost the end, promise!

15 comments:

viva said...

o ja... opad szczęki
REWELACYJNE PRACE!!

kornelia said...

no cóż... że tak powiem...:
jak zwykle oniemiałam - jak Ty to pięknie komponujesz!

talent i wyczucie, cudne prace.

Gosik said...

super :)

Beatriz Rubio De Kimmel said...

amazing! love these paper bags
TFS
-Bk

analia cristina said...

Quedan estupendos los trabajos en las bolsas de papel!!!

Anonymous said...

Original, bravo
corinne de france

Lydell said...

Totally amazing Fin! Love this concept!

*fauve* said...

Looks amazing,very inspiring!

Linda64 said...

Beautiful and love it!!

Pearl Maple said...

sweet pages

Tusia said...

Nie kończ z torebkami plisss - bosko Ci wychodzą!! :**

chwilka13 said...

zdobyłam się i zrobiłam :)
dziękuję!
http://mojemiejsce13.blogspot.com/2011/02/3-x-t.html

mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz do torebek, bo fantastycznie je robisz - zdobisz!

Scrappegal sørlending said...

beauuutiful!!!!! <3
How do you store these paper bags afterwards?
Do you set them in your other scrapbook-albums??

Cheryl said...

Beautiful!

Vicki C said...

I LOVE LOVE LOVE these!!!