Tuesday 1 February 2011

Ogródek babci - Grandma's garden

- I po co ty mi robisz te zdjęcia? I tak nic potem z tego nie ma. W komputerze, to ja nie widzę...
Po takiej argumentacji ugięłaby się każda wnuczka. Jak to nic nie ma? Jest.  Już jest. Blejtram na Dzień Babci i urodziny w jednym - troszkę przekorny, troszkę senny, pełny ciepłych uczuć. W roli głównej Helenka czyli babcia i Ania czyli wnuczka - w otoczeniu ptasząt i ogrodu różanego;)
- Why do you do all those photos of me? There's no point for sure. I can't see them in your PC...
After that kind of statement every single grandchild would feel motivated. Nothing to see? So, here it is Granny, a canvas layout for your birthday! A bit like a fairy-tale, winking, but full of good  emotions and love. Starring: Grandma Helena and me, sorounded by lovely birds and rose garden ;)

 Ogródek babci - Grandma's garden

I kilka detal - some details to look closer:





Stemple z ptaszkami i maskowy zawijas pochodzą z firmy Layers of Color.
Stencil and Bird Stamps (my favs!) are from Layers of Color.
Chipbboard - ScrapFX z Australii.
Kolorystyka to tusze oraz Glimmer Misty od Tattered Angels - na koronkach, starych papierach i "firmowych" papierach wzorzystych.
Color is inked and sprayed with Tattered Angel's Glimmer Mists in shades of brown, pink and green - on the old papers, laces and patterned papers.
Dziękuję za odwiedziny - mam nadzieję, że taka nostalgiczna, nieco bajkowa praca przypadnie Wam do gustu:)
Thank you for looking - I hope you'll like this a bit oniric and nostalgic canvas :)

25 comments:

truskawkaM said...

cudenko ! ptaszki są porostu. niesamowite, obłędny klimat

JaMajka said...

Aniu... Nie wiem, czy mądrze się do tego przyznawać, ale łezka mi się w oku zakręciła... Piękna PIĘKNA praca. Widać miłość, przywiązanie między Wami. Mojej babci już nie ma 4,5 roku, mieszkałam z nią od urodzenia. Twoja praca mi ją przypomniała :*

chwilka13 said...

niesamowicie nastrojowe i wzruszające! zdolna z Ciebie wnuczka ;)

AgnieszkaAnna said...

bardzo przypada do gustu...
piękna praca
świetnie zestawione kolory materiały
podziwiam

Craft4Kids said...

Przepiękne, faktycznie stworzyłaś tu wspaniały magiczny klimat. Jestem pod wielkim wrażeniem ;)

Gosik said...

piekna praca!

Fauve Design said...

This is gorgeous,i love the colors!

Guriana said...

wyjątkowo...wręcz magicznie:))

elfik said...

Finn.....on jest przpiekny i rzeczywiscie pelen milosci. Jestem nim zauroczona

Anonymous said...

Une réalisation pleine d'émotions
corinne de france

france papillon said...

love the layerwork, the used colours, the detoured picture, all the little details. this is awesome!

Tusia Lech said...

Strasznie się wzruszyłam....

Betty Kimmel said...

amazing canvas, I love your artwork! you've had insprire me to altere canvas, thanks so much
-BK

ulkasan said...

cudoooo

Analia Cristina said...

Oh! stupendo LO,una inspiracion total,me encanta todo,los colores,el tema,la calidez,te felicito de corazon!

KOLOROWY ptak said...

fantastyczny! ile emocji! bardzo klimatyczna praca :)

pyzaczu said...

Praca jest piękna! Widać w niej same pozytywne emocje. Mnie osobiście dech zapiera :)

agea said...

piękna praca:)

gaja said...

Piękna kolorystyka i klimat. Cudeńko.

karikara said...

przeurocza praca i taka zaczepna i ciepła, bardzo mi się podoba, wszystko... pozdrawiam ciepło Kara

Ula H. said...

Twój blog był jednym z pierwszych, jeśli nie pierwszym, który mnie przykuł do komputera i zauroczył. Przyznaję Tobie wyróżnienie i zapraszam po odbiór do mnie.

anioływkuchni said...

świetne ,oddające klimat relacji... podglądam ciągle Twoje pracki i czekam na następne

Malice said...

très belle page, pleine d'amour!!

nancy said...

Absolutely DAZZLING! no doubt a treasure forever!

Lovely Linda said...

Hello Finnibair - your work is divine! I love the monochromatic colours and the LOC sparrows - beautifully done! Thank you for sharing! {{{Hugs}}}
Linda LOC Design Team

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...