Wednesday 16 February 2011

Cream Soda - Lemonade Challenges

Na blogu Lemonade Challenges nadszedł czas na nowe wyzwanie - tym razem pomysł należał do mnie...
Oto on:
Przedmioty codziennego użytku potrafią być źródłem największej inspiracji - te dotykane, oglądane na co dzień kryją w sobie naprawdę wielki potencjał... Weźmy na przykład papier pakowy - jego piękna faktura i odcień to doskonały początek do niejednej scrapowej pracy! Może być bazą, może być akcentem - w obydwu konfiguracjach wygląda wspaniale.
Dajcie się zatem zaprosić do udziału w  tym wyzwaniu - odkryjcie na nowo uroków szarego papieru. W naszej zabawie może być on użyty w dowolny sposób w połączeniu z papierami lub stemplami Lemonade - lub i jednym i drugim oczywiście. Zapraszamy!

It is time for the next challenge on the Lemondade Challenges blog - this time it was my turn, so I thought that everyday objects can be the source of greatest inspiration - those touched, watched day by day have hidden potential within. Let's take wrapping paper for instance - its beautiful texture and excellent colour may be a pefect starting point for a scrapbooking project! It can make a base, or just an accent - and it looks great in either configuration.
In this challenge we'd like you to discover the beauty of kraft wrapping paper again. Use it in any way you like, couple with Lemonade stamp or paper - or both, of course. Join in the fun!



Moja praca zainspirowana pomysłem nosi roboczy tytuł Cream Soda i jest to (jak zwykle) lejaut - tym razem ze starą fotografią przedstawiającą moją mamę, Hanię i jej znajomych.Całość pracy została wykonana na papierach Lemonade - mam wrażenie, że całkiem nieźle udało mi się tutaj stworzyć lekko podstarzały klimat... Dzięki za odwiedziny!
My work is called cream Soda nad it's main inspiration - above the brown paper of course - is an old photo of my mum, Hania and her friends. It is all made with Lemonade papers - I think I "cought" the vintage feel of it... Thanks for looking!

6 comments:

Cuchy said...

WOW this is stunning. Love every detail but on top of all the way you set the banner.
Just beautiful

OLIWKA said...

:):):) jestes mistrzynia chorągiewek, klimatyczne bardzo ....

IWA said...

Bardzo fajny klimat :-)

agea said...

udało się, udało, bardzo fajna praca i dodatki:)

Tusia Lech said...

Już dodawałam do favsów na fircyku :) Boski jest :**

kornelia said...

a Ty, droga koleżanko, bezustannie i niezmiennie - genialna

uwielbiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...