Wednesday 28 January 2009

Jagoda w czerwieni - Jagoda in red :)

Nie tak dawno na Craftowie Filasia zaproponowała wyzwanie kółkowe - a że kółka są przeze mnie bardzo, bardzo lubiane - nie oparłam się pokusie. Powstał scrap dziewczęcy, mocno kolorowy - wykorzystałam zestaw papierów Basic Grey Mellow - jest w nim zestaw wesołych, dziecięcych kształtek, które doskonale wpasowały mi się w formułę tego scrapka. Dodatkowo - walcząc nieustannie z powierzonym mi zestawem stempli Simon Says Stamp " Hello Flowers" użyłam kilku kwiatków do uzupełnienia kompozycji. Wiem, że być może nie są to moje typowe kolory, ale przyjemnie jest zrobić coś "dla oddechu i nabrania dystansu" :)
I crerated his layout for two reasons: there is a "circle challenge" on our Craftowo blog and second - I wanted to use Simon Says Stamp "Hello Flowers" set -and I put some flowers into layout's composition. I know these are not my typical colours - but it's so nice to do something different from time to time, just to keep the distance - isn' it?

Jagoda

dla miłośników powiększeń /bigger size-> zapraszam tutaj
oraz zbliżenia na detale/some details:



Wszystkie prace z wyzwania już dzisiaj na blogu Craftowo - zapraszamy serdecznie!
All the "circle projects" on Craftowo today - enjoy!

9 comments:

Norunn said...

ooo...this was great! The embellisment you use complete the LO :D

minimysz said...

Świetny scrapek :)
Panienka mi na Hankę,żonę Rumcajsa, wygląda...

BETIK said...

Świetny, bardzo energetyczny scrapek:) Moja córka ma na imię Jagoda i uwielbia kolor czerwony. Może podeślę jej zdjęcie....:)

elfik said...

alez radosne cudo. Juz pisalam, bardzo, bardzo zdolne lapki masz.

Nowalinka said...

Fajny scrap! Uwielbiam takie kolorowe i pełne radości życia prace! :)

Magda Bolinska said...

jak dla mnie rewelacja !! bardzo mi sie podoba :D i te kolorki :)

Zielona said...

O.. to tak jakbyś Ty nie robiła tego scrapa ;) Jakoś mi nie pasuje pod Twoją twórczość ;) Mimo, że tak bardzo mi się podoba!! :)

MonaGee said...

Cudeńko!!!!!!!!! i te powycinane elementy bajka!!!
(wdepnij do mnie coś tam jest)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Świetny scrap!!! Mnogośc kolorów zachwyca :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...