Friday 16 January 2009

Drzewkowy albumik - a little tree album

Wrócili.
Jeszcze walizki na dobre nie rozpakowane, opowieści jeszcze nie wypowiedziane, zdjecia nie obejrzane - ale są :) Cali, zdrowi, wysmagani afrykańskim słońcem i wiatrem znad oceanu...rodziciele na łonie ojczyzny:) I z jednej strony cieszę się, że już są a z drugiej smutno mi, że afrykańska bajka już się skończyła...
Zdjęcia będą - zapewne kilka z nich pojawi się tutaj, żeby ocieplić nieco te nasze zimne, styczniowe klimaty... a chwilowo jedyne co mogę zaproponować to zaległy - bo powstały jeszcze w czasie świat mini albumik jesienny, którego baza jest w kształcie drzewka. Naprawdę niewiele w nim dodatków, ale niewielkie rozmiary całkowicie to usprawiedliwiają :) Zdjęcia z zaprzyjaźnionego parku...i przyznam, że mam ich jeszcze kilka przygotowanych, także spodziewajcie się kolejnego albumu - tym razem oczywiście w odmiennej stylistyce.

I made this tiny album during Chdistmas time and now it's high time to show it. I used a little embelishments - mostly dew drops, chipboards and buttons, becouse there's really no space for it :) The photos are made in one of our favourite parks not so far from our place.


drzewko 3

drzewko 4

drzewko 5

drzewko 6

drzewko 7

drzewko 8

drzewko 9

Materiały:
Baza Maya Road, Glimmer mist w 3 kolorach, papiery Basic Grey Mellow, Dew drops, guziczki, kuleczki w żelu, tusze Distress.
Base -Maya Road, Glimmer mists in 3 colours, Basic Grey Papers - - Mellow, dew drops, little buttons, Distress inks, gel embelishment.

Ciekawa jestem jak zwykle waszych opinii... a relacja z afryki - niebawem :)

22 comments:

moniq75k said...

Kapitalny pomysł !!!!! O wykonaniu nawet nie mówię, bo oczywista :)

Rydia said...

Jest cudny,a te zdjęcia ,no miodzio .Finn jesteś genialna !

Kropelka said...

Jak zwykle piekny albumik i jak zwykle wzdycham :d :d!!
Sliczniutki i rzeczywiscie,tak malo dodatkow a tak niesamowity efekt!
PS Dobrze ze Rodzice dotarli szczesliwie :-)

Rossie said...

niby dodatków niewiele a i tak się bogato prezentuje - jak dla mnie bardzo bardzo :)

Unknown said...

klasyczne "idzie jesień", a jednak poruszające i niezwykle ciepłe! BRAWA!!!!!!

elka said...

tY JAK COS WYMYŚLISZ TO POPROSTU LEŻE I KWICZE cUDO

Norunn said...

I love all your crativity!!!

coco.nut said...

świetny - jak wszystkie twoje albumy, czy to duże czy to małe!!! całość doskonale oddaje nastrój spokojnego sobotniego popołudniowego spaceru w czasie pięknej złotej polskiej jesieni!!!
a ja użyłam tych dodatków mellow w albumiku o zuuuupełnie innym charakterze i to jest właśnie w scrapbookingu wspaniałe!!!

truskawkaM said...

mmm co za kolory :O oczarowały mnie :) cudny albumik :)

UHK Gallery said...

Czadowy jest, wogóle jaka baza cudna, oczywiście pierwszy raz widzę (wywracam oczami...)
Super!

swietlicowo said...

baaardzo jesienny albumik! kolorki są przemiłe dla oka, fotki cudnie się komponują - koljena perełka wyszła spod Twoich rąk :)))

agnieszka said...

śliczny album. Bardzo fajn pomysł z bazą i te ciepłe kolory, które uwielbiam :* całość na 6+

Costa said...

No tak, jak zwykle u Ciebie spotkać można w czystej postaci : INSPIRACJE !!!
Świetny pomysł na baze do albumu.. super foty. Co do zaprzyjaźnionego parku to ja z paszczurami tez tam czasem bywam... jak zobaczysz stado białych małych to pewno będzie to moje stado.
p.s. Dobrze , ze rodzice juz wrócili.. bo pokażesz nam troszke tej Afryki

Nowalinka said...

Rozwaliłaś mnie tym maleństwem, jedno słowo : Fantastico!!!
Zachwyca mnie niepomiernie, wracam się jeszcze powgapiać i podelektować :))

Anonymous said...

Finn, on jest swietny. Mowisz, ze malo dodatkow, jest ich tyle ile trzeba. Perfekcyja, w kazdym calu.

elfik said...

To jeszcze raz ja, chcialam napisac, ze z zachwytu wyjsc nie moge.

kalanchoe said...

ech nic nie powiem, nic za co sie nie weźmiesz to bomba, hm albo drzewo... ech kompleksów się tutaj można nabawić :)pozdrowienia :)

Renny Berryboar said...

Albumik jest prześliczny :) Robi ogromne wrażenie :)
PS. Mam dla Ciebie małą niespodziankę tutaj: http://berryboar.blogspot.com/2009/01/wracam.html
Dziękuję za miłe słowo :)

Anna-Maria said...

absolutnie bezbłędny :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Kapitalny album!!! A ten kształt...po prostu bomba ;)

Karola Witczak said...

Rewelacyjny, taki ciepły i prawdziwie jesienny - począwszy od bazy, poprzez cudne zdjęcia i skończywszy na zdobieniu - ten psiak papierowy mnie rozczulił :D

decomarta said...

Pomysłowy album! Nie widziałam jeszcze albumu w takiej formie :) Genialny.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...