Friday 7 November 2008

... robię... I'm makin'...

Żeby nie było, że nic nie robię... a dodatek teraz mnie już nawet terminy gonią!
Niestety - w życiu łatwo nie jest - w niedzielę do pracy na cały dzień prawie i tylko myśl o wolnym poniedziałku i wtorku mnie podtrzymuje na duchu...
Tak więc - zajawki (może to mnie zmotywuje):
I have no time and such a lot of work to do - this is something I've started so long ago and it isn't ready yet! Shame - I have to go to work on Sunday for almost whole day - one posiotive thing is that Monday and Tuesday are National Holidays!



Poza tym zimowe blog candy na blogu u Magdy - komu, komu?

8 comments:

Tores- said...

O, jak inaczej i dużo bardziej elegancko wygląda ten stempel kwiatowy z fresh mod potraktowany białym embossingiem (dobrze widzę?)! Niesamowite :D

Drycha said...

mm :> przyzwoicie wyglądają te zajawki ;)
mam nadzieję, że cię zmotywują ;D

Lene - nabon said...

OOOUUUU, I love your unfiniched work, looking forward to see it all!

Happy time off work next week!

nirshya.dwbh said...

Ślicznie się zapowiada!!!!

Już nie moge doczekać sie całości

pasiakowa said...

No, zapowiada się ciekawie :)
Fajny motyw z embossingiem i na nim kółeczko z różą z papieru - dało to taki fajny, koronkowy efekt :)

gulka said...

zajawka interesująca, kończ babo i pokazuj resztę!!!

Nowalinka said...

O rany, mam ten papier od pół roku...A u Ciebie świetna zajawka! :)
Czekam na resztę, a mój papier i tak pewnie poleży, bo mam żal go ciąć póki co :)

Monia vel bobinia said...

ech jak ja nie lubię zajawek :/ mam po nich niedosyt...
ale zapowiada się coś naprawdę uroczego...
Nie zazdroszczę niedzieli pracującej - ja właśnie korzystam z czterodniowej laby i nadrabiam zaległości na blogach :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...