Wednesday 19 November 2008

Mini - karteczki - tiny cards...

Zainspirowana pomysłem koleżanki z pracy, zebrałam papierki z biurka, przygotowałam małe bazy..i tak powstała seria 12 bilecików - karteczek, które mają za zadanie udekorować świąteczny stół - na paseczkach jest miejsce na wpisanie imion gości a w środku - może na świąteczne życzenia?
Tiny little cards intended as a christmas table decoration - with a pkace to put the guest's name and some christmas wishes inside. Size is 7x7 cm, all made of BG papers and Prima Christmas flowers.


Pomysł wydaje się być niezły - jedno jest pewne - ten mini - rozmiar (7x7 cm)dodaje im uroku ;)
Papiery - Basic Grey, kwiaty świateczne Prima.
Poleciały do mojej kolekcji świątecznej w:


12 comments:

Nowalinka said...

Aaaa, śliczne są! :)
A patent z paseczkiem niezły! :)

Monia vel bobinia said...

jak to jest, że wszystko co małe to piękne ? nawet w scarpbookingu :) fajny pomysł, jak ktoś ma liczną rodzinę to faktycznie takie bileciki pomogą uniknąc zbędnego zamieszania przy wigilijnym stole. Kraciasta karteczka naj naj...

Olga Heldwein said...

maleńkie cudeńka podobnei jak kartki maja swietny klimat ech na blogach świeta pełna gębą ;)

gulka said...

fajne :) pomysł świetny :)

Unknown said...

prześliczne!

Carol Q said...

they are SO CUTE!!!

rudlis said...

Świetny pomysł z tymi małymi bilecika :)))
Ciebie już na dobre rozpoczęła się kartkowanie przedświąteczne, u mnie wszystko... w lesie ;)
Brak czasu, chyba doba jest dla mnie za krótka!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Urocze!!!

Niebiesko_Oka said...

urocze karteluszki :D

Drycha said...

noo takie małe skarby fajne są
można skitrać łatwiej ;p
no i mi tam się fajniej te mniejsze robi... z reszta ja tu piszę jakieś opinie a chciałam podziwiać ;p ;p ;p

piękne są :)

PatiS said...

Finn te paski to koniecznie musisz opatentować;)
Ach i zajrzyj do mnie, bom ałodrsa Ci przyznała;)

truskawkaM said...

swietny pomysł! i sliczne wykonanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...