Wednesday, November 19, 2008

Mini - karteczki - tiny cards...

Zainspirowana pomysłem koleżanki z pracy, zebrałam papierki z biurka, przygotowałam małe bazy..i tak powstała seria 12 bilecików - karteczek, które mają za zadanie udekorować świąteczny stół - na paseczkach jest miejsce na wpisanie imion gości a w środku - może na świąteczne życzenia?
Tiny little cards intended as a christmas table decoration - with a pkace to put the guest's name and some christmas wishes inside. Size is 7x7 cm, all made of BG papers and Prima Christmas flowers.


Pomysł wydaje się być niezły - jedno jest pewne - ten mini - rozmiar (7x7 cm)dodaje im uroku ;)
Papiery - Basic Grey, kwiaty świateczne Prima.
Poleciały do mojej kolekcji świątecznej w:


12 comments:

nowalinka said...

Aaaa, śliczne są! :)
A patent z paseczkiem niezły! :)

bobinia said...

jak to jest, że wszystko co małe to piękne ? nawet w scarpbookingu :) fajny pomysł, jak ktoś ma liczną rodzinę to faktycznie takie bileciki pomogą uniknąc zbędnego zamieszania przy wigilijnym stole. Kraciasta karteczka naj naj...

piekielna_owca said...

maleńkie cudeńka podobnei jak kartki maja swietny klimat ech na blogach świeta pełna gębą ;)

Gulka said...

fajne :) pomysł świetny :)

Fryne said...

prześliczne!

alcoholinky said...

they are SO CUTE!!!

rudlis said...

Świetny pomysł z tymi małymi bilecika :)))
Ciebie już na dobre rozpoczęła się kartkowanie przedświąteczne, u mnie wszystko... w lesie ;)
Brak czasu, chyba doba jest dla mnie za krótka!

katharinka84 said...

Urocze!!!

Niebiesko_Oka said...

urocze karteluszki :D

Drycha said...

noo takie małe skarby fajne są
można skitrać łatwiej ;p
no i mi tam się fajniej te mniejsze robi... z reszta ja tu piszę jakieś opinie a chciałam podziwiać ;p ;p ;p

piękne są :)

PatiS said...

Finn te paski to koniecznie musisz opatentować;)
Ach i zajrzyj do mnie, bom ałodrsa Ci przyznała;)

truskawka said...

swietny pomysł! i sliczne wykonanie :)