Monday 3 November 2008

Ankieta i dwa notesiątka...

Nie tak dawno w ośrodku kultury, gdzie pracuję, zrobiliśmy nieduże warsztaty rękodzielnicze. Przyszło kilka osób, zabawa była świetna... każdy mógł spróbować swoich sił w robieniu notesików bindowanych i zakładek do książek. Ciesze się bardzo, że udało się nam te zajęcia zorganizować - i mam nadzieję na szybką powtórkę!
Przed warsztatami przygotowałam dwa, mocno romantyczne i słodkie notesiki - co prawda nie bardzo w moim stylu, ale za to - pokazowe :)
Obydwa powędrowały do Trendymanii, gdzie z okazji urodzin galerii szykują się wielkie zniżki na cały asortyment - od dziś wieczora do środy - warto zajrzeć!

I'd created these two totally romantic and sweet notebooks for my small scrapbooking workshops at my work two weeks ago. We all had a great time making small notebooks and bookmarks and we're hoping to see again soon - this time for some cardmaking :)

Agnieszka - Anna wywołała mnie do odpowiedzi... zatem:
1. O jakiej porze dnia czytasz?
kiedys czytałam bardzo dużo - rano przed zajęciami, przed snem, w autobusie...teraz czytam niewiele i jeśli juz, to najczęściej wieczorem.
2. Gdzie czytasz?
najczęściej w łóżku
3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
na boku, na brzuchu, na plecach, na siedząco - jak popadnie ;)
4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
to zmienia się falami - kiedyś wszechogarniająco - fantastykę, realizm magiczny, książki historyczne i o sztuce, eseje..jako dziecko pochłaniałam baśnie, powieści podróżniczo - przygodowe, potem powieści historyczne...wszystko, co moze stać się pożywką dla wyobraźni. Miałam też dłuuugi romans z literaturą irlandzką i staroirlandzką...
5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
trudne pytanie - kupuję sporadycznie, za to po kilka. Ostatnio było coś z fantastyki zapewne.
6. Co czytałaś ostatnio?
"Pana Lodowego Ogrodu" Grzędowicza, potem "Stefcię Ćwiek w szponach życia" - powieść patchworkową.
7. Co czytasz aktualnie?
"Wyspy bezludne" Łysiaka
8. Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Zakładek, tylko i wyłącznie, ewentualnie zapamiętuję numer strony. Najczęściej są to stare karty bankomatowe lub inne podobne przedmioty.
9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Próbowałam - to niestety nie ta sama przyjemność... jako dziecko miałam kilka nagranych bajek i znałam je na pamięć.
10. Co sądzisz o ebookach?
To nie dla mnie - czytanie z komputera wydaje mi się bezsensowne, wolę rozłożyć się wygodnie i szeleścić kartkami. A drukowanie ich to z kolei bezcelowe marnowanie tuszu i papieru - lepiej już kupić książkę ;)

hmm..nie wiem jeszcze kto się nie spowiadał...
Monikouette i Marsza?

A! i jeszcze bardzo ważna rzecz... u pewnej przezdolnej dziewczyny, Arine, jest blog candy... ale lepiej nie wchodźcie, bo wsiąkniecie na amen..tak, tak, to pewne... ja będę płakać po nocach, czuję to....

7 comments:

gulka said...

słodziaki :) podobają mi się bardzo, romantyczne i pastelowe :)

Anonymous said...

Piękny!
I fajnie się dowiedzieć, co czytasz.

cwasia said...

Słodkie notesiki, delikatne i romantyczne. Bardzo mi się podobają.

k_maja said...

ach ach... ten pierwszy bosssski! mam jeszcze trochę tych papierków i chyba się na nowo zakochałam przez Ciebie :*

truskawkaM said...

notesiki są piękne, romantyzm pełną para :P

a co to za papiery ? :)

finnabair said...

to K&Company bodajże seria McKenna?

truskawkaM said...

dziękuję :) uwielbiam papiery z K&Company -miałam 3 komplety, ale juz powoli sie koncza ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...