Tuesday 30 September 2008

Skucha :(

W zasadzie powinnam dzisiaj publikować scrapka na wyzwanie w temacie "Moje..." ale splot okoliczności wszelakich acz nieprzyjemnych skutecznie mnie od tej pracy odciągnął...i wypadnie mi się spóźnić z publikacją - za co wszystkich przepraszam :( Skucha - i to paskudna!
Na razie do pokazania mam niewiele - albumik, który powstał już dość dawno temu, ale na sesję fotograficzną się nie doczekał i folderek na płyty CD - jedyna rzecz, którą zrobiłam w ten weekend. Obydwa typowo komercyjne - czekają na przyszłych właścicieli :)
zatem folderek:


a to zielono - fioletowy nostalgiczny albumik:


i to na razie tyle... jutro mocne postanowienie - scrapować!

I didn't menage to finish my challenge LO, and I am really sorry:( I've got a strong motovation to do it today in the evenong - but we'll see.... I can only show you my CD folder made on Sunday and a nostaligic album - from the begining of September...Shame :(

9 comments:

Ana said...

jakie piękne!
ten albumik szczególnie!:)

Marsza said...

Śliczny album! Fioletu sporo a to ostatnio jeden z moich ulubionych kolorów!
Folder też prezentuję się ciekawie;)
Pozdrawiam Serdecznie;)
PS:Podziwiam Nikonowe fotki! Ja z Nim jakoś nie umiemy dojść do porozumienia;)

gulka said...

ten ptaszor z okładki folderku sie do mnie uśmiecha! :)

Nowalinka said...

Nie martw się Aniu, u mnie też poślizg :*

Śliczny ten folderek z ptaszkiem, aż mam ochotę go zmacac z każdej strony... :)
No, a albumik jak fiolety, to wiesz ten tego, mniam! Cudny! :]

a.batory said...

Folder słodziakowy!!
co to znaczy typowo komercyjne?;)

Anonymous said...

mm folderek jest bardzo fajny, radosny, jasny, zupełna odwrotność tego, co za oknem :)

jaśminowasia said...

cudowne, nostalgia mniammmmm

Nela5 said...

super nostalgiczny albumik, zaczyna mi się fiolet podobać ;-)))

Norunn said...

beautilful album!
The colors you use are just great!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...