Sunday 3 August 2008

Albumik ślubny - a small wedding album

Zbliżała się wielkimi krokami rocznica ślubu koleżanki... a ona uświadomiła sobie, że jak do tej pory nie posiadają z mężem żadnego pamiątkowego albumiku z tego jakże ważnego dnia - ot kilka luźnych zdjęć. Po krótkich naradach i ustaleniach - jest - najwyższy czas:)
Wymiary: 20x20 cm
Materiały: papier wizytówkowy, papiery Daisy D's Modern Romance, stemple Fancy Pants oraz Inkadinkado, kwiaty Prima, koronki, wstążki, guziki i cekiny.
Kolorystyka niebieska to zdjecia ze ślubu, różowa - z chrzcin, które odbyły się w tym samym dniu i miejscu:)

Here are some pictures of a wedding album I made for one of my friends. She asked me to finish before her anniversary on 5th of August.

15 comments:

jaśminowasia said...

jest piękny, te ptaszki, ta subtelnośc na każdej kartce, świetny pomysł z oddzieleniem kolorami, cudowny album

Anonymous said...

klimatyczny album :)

Unknown said...

myślę, że koleżanka będzie Ci wdzięczna :)
album przypomina bardzo ten komunijny czekoladowo-malinowy, co tylko przemawia na jego korzyść.
:*

rudlis said...

Śliczny album i bardzo pięknie użyte dodatki w kolorach niebieskim, różowym dodały mu subtelności i romantyzmu :)))

a.batory said...

świetny album !!!
ależ te niektore tarcze zegarowe są zniewalające ..tak sie teraz powgapiałam ... miałam nie isc na zaden targ ...ale sie chyba przejde
jeszcze sie troche powgapiam to moze na pewno ;))
(o banerku pisze jakby co)
tak wiem ze bez ładu i składu
chyba udar zaliczyłam wczoraj;)

Ania - "Z Papieru Tworzone" said...

Album cudowny, delikatny, nie przesadzony z dodatkami. Taki eteryczny, że kilka razy oglądałam wszystkie strony...

aaaasssssaaaaa said...

świetny albumik:)jak wszyscy wiedzą uwielbiam konsekwencje w dodatkach i kolorach:)
mam te papiery i pomysłu szukałam i chyba znalazłam;)

truskawkaM said...

piękny ! :) kolorki i klimat ....mmm... i te ptaszki wszystkie :) :) :)

agnieszka said...

Album jest PIEKNY...... i pomimo braków (metalowych hahaha) zachwyca mnie każdy element.... tej pracy. Ja byłabym zachwycona gdyby ktoś zrobił mi TAKI prezent

Alina Anna said...

Jest fenomenalny, prosty, ładny, klarowny. Zazdroszczę weny twórczej!

taja.85 said...

Piękny album, zwłaszcza te strony niebieskie i ten pomysł z kalką też fajny.

cwasia said...

Piękny, delikatny, słodki, super pomysł z dwoma kolorami głównymi.

PatiS said...

Wspaniale i tak inspiracyjnie!! Musze tez taki album trzasnąć ale całkiem brak mi materiaów i tematyka ślubna to odległy ląd... :)

Carol Q said...

what a beautiful book. so much work! whoever it belongs to should treasure it forever!

Rika said...

Wat a wonderful book!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...